SELAMAT DATANG

Saturday, December 31, 2011

Azam seorang Pustakawan...

Sabtu 31 Disember 2011...lokasi menulis tetap dan sekarang dah 9.12 malam. Hanya beberapa jam lagi akan muncul tahun 2012. Aku mengambil kesempatan untuk ucapkan Selamat Tahun Baru kepada semua pengunjung blog ni. Selalunya bila tahun baru semua sibuk pasang azam, Aku pun tertanya-tanya azam aku tahun lepas apa tah? Aku pun lupa dah, tak berazam aku rasa tahun lepas..Tahun depan yang ada beberapa
 jam lagi ni, aku tetapkan azam2 yang umum ja..
Masa pasti pantas berlalu...

Pertama teruskan berusaha untuk martabatkan Perpustakaan KMTK sebaik mungkin
Kedua menjana simpanan untuk tempoh2 kecemasan
Ketiga teruskan tabiat membaca
Keempat beli apa sahaja keperluan / kehendak aku mengikut keperluan dan kemampuan
Kelima tidur sebaik mungkin waktu siang bila ada kesempatan

Itu ja kot, umum senang sikit...ok sekali lagi  SELAMAT TAHUN BARU....

No comments:

Post a Comment