SELAMAT DATANG

Monday, June 29, 2015

Seorang OKU dan lesen Memandu part 10...

Ahad 21 September 2014..
9.25 malam
kuarters...

Kelmarin 20/9/2014 Sabtu..Aku menyambung pengajian lagi dua jam seperti disarankan. Jam 7.45 pagi kami sampai di KV. Seperti biasa kami tampal stiker L dan seperti biasa juga kami terserempak dengan cikgu Badariah...Aku terus ke opis KV..dan terserempak lagi dengan cikgu-cikgu yang pernah mengajarku..ada apa lagi bang?.. lagi 2 jam tambah..

Aku melangut sekejap melihat karenah calon dan staff KV yang sedang tunggu tugas untuk mengajar.Tiba2 muncul cikgu Fairus, dia arahkan aku bawak kereta dan buat latihan Bukit, parking dan tiga penjuru dan ulang beberapa kali..itulah apa yang aku buat pagi tu..beberapa kali buat semua part ok dan elok sangat dah..cuma sekali aku terlanggar line kuning bila buat parking dan terus kena tegur..masa tu tahulah aku itulah kesalahan masa aku test QTI dulu..

kemudian aku diarah buat jalan raya pula..mula dengan laluan 1 dan terus buat laluan 2 tanpa masuk semula ke KV..Akhir nya cikgu ucap selamat kepada aku .."Semoga Berjaya,Lan, selamat." ya..pagi Selasa ni 23/9/2014 aku akan menghadapi ujian JPJ, risau,cemas,gelisah,takut semua ada..tambah2 bila tau salah aku langgar line kuning masa parking..debaran semakin memuncak dan aku tak tau apa nasib aku Selasa ni.."Ya Allah mudahkan urusan aku" hanya ini yg aku ingat lepas solat..dan lebih menakutkan aku, menurut cikgu Fairus, kalau aku gagal dan masuk bulan Oktober, silibus baru dengan part zizzaz dan s akan dilaksanakan..adusss kacau...dan insuran aku pulak sah setakat 4/10/2014 saja..

Adussss..Allah tolonglah aku..

No comments:

Post a Comment