SELAMAT DATANG

Saturday, January 10, 2015

Seorang OKU dan lesen Memandu part 3...

Tanggal 31 Mei 2014..Sabtu..Aku daftar untuk ambik ujian komputer..dah puas belajar dan buat latihan pagi tu wife teman aku ke Relek Test di Shahap Perdana..dan aku macam biasa kalau ada aktiviti mendebarkan..perut aku pasti buat hal..melilau pula cari tandas..kami sampai jam 8.00 pagi..jam 9.00 baru aku dapat buat ujian..sebelum tu kena bayar duit gambar RM 10.00 untuk L katanya..

dan sebelum tu jugak aku hadapi masalah untuk pengesahan pendaftaran pada mesin pengimbas..jari aku bermasalah..kena buat kad khas pulak untuk aku.. Depa bagi PC no 2 kat aku..masuk no IC dan pilih calon awam..mulanya jari aku kebas..masalah timbul bila mouse tu tak nak bergerak cursornya..mause pun kecik ja seminit dua jugak aku tersekat kat situ..puncanya jari aku kebas dan tekan mouse tak bergerak..puas tekan jawapan tapi tak mau nak lekat..panik aku masa tu..

lepas selesai aku pi ambik result..dah tau dah..sebab kat PC pun dah di nyatakan lulus ke gagal..Aku dapat 45 markah LULUS...macam tak percaya pulak..dan Alhamdullillah..aku tak perlu buang duit RM 27.00 untuk sekali test..lega...dan sememangnya untuk ujian komputer ni ada yang berbelas kali ambik tak lulus..lulus..susah tu tak lah sangat, bagi aku rajin buat latihan lepas lah..kalau susah sangat mengaku ja buta huruf habis cerita... 

Bersambung...


No comments:

Post a Comment