SELAMAT DATANG

Wednesday, March 27, 2013

Pesta buku 2013...

18 Feb 2013 Isnin 8.08 Malam..kuarters

Hari ni aku hadir untuk satu bengkel anjuran UDM Kolej...aku bukan nak cerita hal tu...ini hal yang sebenarnya...
Banyakknyaaa bukuuu..

Semasa kat Pesta buku tahun lepas..pernah aku sebut kat wife"alangkah bestnya kalau kita beli buku dan ada van yang tunggu..mungkin doa la kot dan Allah makbulkan hasrat aku tu..Rancangan nak ke pesta buku 1 Malaysia yang berlangsung pada 30/1-3/2/2013 di PWTC ni agak kelam kabut...dengan kelam kabut aku juga telah terlepas untuk menyediakan "sesuatu" yang penting bagi menghalalkan secara teori rombongan kami...

Setelah siap semuanya kami bertolak dengan kenderaan jabatan ke PWTC pada 31  Februari jam 8.30 pagi. ...sampai jam 3.00 petang..petang tu jugak kami buat selection...buat pertama kali aku membawa keseluruhan staff Perpustakaan ke Pesta ni..bukan apa sekadar nak memberi pendedahan kepada staff baru..
Tahun lepas kat sini ada pidato pelajar sekolah dalam Mandarin

Entahlah ..memang aku tak jemu dengan buku..wife pun sama..kami ulat buku..cuma aku kadang2 jadi ulat daun..budget tahun ni lebih baik dari tahun sebelumnya..kami habis dalam RM 300 beli buku..Apa pun memang enjoy bila dapat bawak team jalan2...memang tugas kami pun..
Membeli dan belah yang best..

1 Februari jam 4.00 petang kami bertolak pulang..moga2 tahun depan dapat lagi hadir di PWTC...bulan April nanti ada pesta buku Antarabangsa mungkin...budget dah...habissss.

No comments:

Post a Comment