SELAMAT DATANG

Thursday, December 15, 2016

SETELAH SEKIAN LAMA...

Lebih dari setahun blog aku tak berfungsi, semuanya berpunca apabila hilang semua gambar-gambar dalam setiap post yang aku tulis,ia seakan digodam atau dicabul oleh seseorang..

mujur akhirnya, entah bagaimana ia, tiba-tiba pulih kembali. jadi kali ni..aku hanya nak maklumkan kepulangan aku dalam arena ini, da kenangan lebih dua tahun lepas teraksa dikuburkan begitu sahaja..tak pa lah yang penting aku dapat menulis kembali.

post terakhir aku di sini ialah selepas aku mendapat lesen memandu..dan mungkin cerita dalam post seterusnya adalah berkisar tentang pengalaman memandu dan aktiviti yang lebih setahun aku lalui menjadi pekebun..sekian dulu hingga jumpa lagi.
16/12/2016..ahad..di kampung..

No comments:

Post a Comment