SELAMAT DATANG

Sunday, October 6, 2013

Jika ini TakdirNYA...part 1

23 September 2013
9.45 malam..kuarters..

Alhamdullilah...wife dah keluar wad..petang tadi jam 3.00 dia sampai di Pokok Sena..
kalau tak silap aku doktor nak jahit balik luka pembedahan tu 18 hb tapi ntah macamana tak jadi, malah dia dikhuatiri terkena jangkitan kuman, lalu di pindahkan ke wad 2 B Bilik no 2 katil no 5...wad tu untuk pesakit yang terkena jangkitan..nak masuk ke situ susah untuk waris yang ingin menemani pesakit..dan entah macamana hanya satu malam di wad tu..dia dipindah semula ke wad asal..katanya tiada kuman pulak..aku pun pening..banyak sangat doktor buat eksperimen...mungkin orang awam macam aku tak paham..bila kita cuba paham kita mula jadi pening..lepas imbasan ultrasound depa kata bebas kuman..
Rahim..ovari dan sedikit lemak yang dibuang..

dan kelmarin 22 sept dia masuk bilik bedah semula untuk jahitan luka pembedahan tu..aku ingatkan dia mungkin akan terus direhatkan lagi..tiba-tiba terus boleh balik..19-21 Sept lepas masa tunggu wife aku  menyaksikan kekuatan kasih sayang satu keluarga yang buat aku sangat kagum..nanti aku ceritakan jika ada kesempatan..jika tak biar dalam memori aku saja...

Apa pun syukur wife dah keluar wad..dia dapat MC panjang..biarlah dia berehat...
dan sekali lagi terima kasih kepada semua staf2 KMTK yang tak putus2 bertanya khabar tentang wife...terima kasih semua...


riuh kenari di pagi buta
sorok-sorok di pohon kekabu
hari ini hari kita
esok-esok siapa yang tahu.. 

No comments:

Post a Comment