SELAMAT DATANG

Thursday, January 10, 2013

Selamat Tahu Baru..Rasanya tak lewat lagi..apapun hari ni dah 11 Januari 2013 jam 8.07 minit pagi dan buat pertama kalinya aku menulis dalam blog pada pagi Jumaat..Dulu pagi Jumaat macam nilah aku luangkan masa untuk tulis diari... cuma sejak sakit dan mendirikan "rumah dan tangga"  aku semakin sibuk ,rumah dapat urus..cuma tangga kadang2 tak sempat. Minggu ni aku tak balik kampung sebab tak sihat,wife pun tak sihat..cuma cicak kat kuarters ni ja yang sihat..banyak pula sumber protien yang dia dapat..Aku kena setlekan bilik2 yang baru saja dinaik taraf di kuarters ni..nak kena bersihkan sikit..nak baca buku dan nak rehatkan badan sebab tu malas nak balik kampung..

Dan dari sudut kerjaya Alhamdullillah dah ada banyak perancangan,program yang akan dilaksanakan untuk Perpustakaan Hamzah Fansuri dalam tahun 2013 ni....semakin lama semakin jelas dan terancang apa yang perlu aku selesaikan sebagai seorang yang mengendalikan sebuah Perpustakaan...

Azam tahun lepas biarlah berlalu..dan azam tahun ni ada laa...nak pimjam sat lagu dato' Siti...biarlah rahsia..
ok selamat tahun baru untuk semua yang terfollow,memfollow blog yang hampir berusia dua tahun ni...


No comments:

Post a Comment