SELAMAT DATANG

Saturday, December 1, 2012

Mari raikan bersama...

Menu kami..
Hari ni 1 Disember 2012 dah..memang cepat sangat detik berlalu..Sabtu hari ni dan saat aku menulis ni dah 9.07 minit malam..hujan sangat lebat..esok aku nak jalankan satu bengkel untuk sistem Perpustakaan, harap lancarlah segalanya..mudah-mudaham..

Baik.. ada sesuatu untuk aku kongsikan..dengan sesiapa yang sudi membaca..Kelmarin buat pertama kalinya dalam sejarah keluarga kami dapat kami jayakan majlis sambutan hari jadi beramai-ramai..Kelmarin di rumah kak kami buat majlis simple tapi meriah..idea aku la semua ni..8 orang ahli keluarga termasuk aku menyambut hari jadi dalam bulan Disember. Majlis terpaksa di awal kan tarikhnya atas permintaan adik aku yang bongsu yang bakal bersalin. Dek takut tak sempat kami awalkan tarikhnya..Apapun majlis lancar cuma aku tak dapat elak bila kak Nya binti Mok datang sama cicah sate, piza, mee, bihun, roti jala,tembikai, bubur durian,pulut kuning dan lain-lain menu..kalau cicah makanan tu tak kisah la aku..tapi dia bagi kat betis payahlah nak makan..gatal..

Doa sikit
Untuk majlis ni..aku volunteer untuk buat sedikit doa selamat, kami doakan kesejahteraan ahli-ahli keluarga kami yang telah "kembali" kepadanya..kami pasti menyusul kemudian..Aku doa kebahagian dan perpaduan kami berkekalan InsyaAllah..tak susah nak menghimpun ahli keluarga. Mak yang dah ada 24 cucu dan 6 cicit nampak gembira walau seharian duduk rumah kak untuk buat apa yang patut..Hampir 40 ahli keluarga dapat berkumpul bst jugak bila dapat sambut hari jadi sama2.. Sekian..Tammat..

Senang macam ni..

Makan kat luar ..





No comments:

Post a Comment