SELAMAT DATANG

Saturday, July 5, 2014

Rombongan ke Kelantan & Terengganu last part..

27 Mei 2014
Selasa 
8.01 malam..

Aku sambung lagi sikit untuk kisah rombongan keluarga ke Kelantan dan Terengganu sebab lepas ni ada citer rombongan lain pulak..

22 Feb 2014 Sabtu

Jam 8.30 pagi di Cemara Inn kami bersarapan ramai2..dan checkout dari penginapan dalam jam 9.30 pagi. Lokasi pertama pagi ni adalah ke Pintu Gerbang yang menjadi mercu tanda Kota Baru, aku pun tak pasti nama khas tempat ni..harap2 betul..kemudian dalam jam 10.30 pagi kami ke Pasar Siti Khatijah..macam Pekan Rabu la jugak tempatnya..
Mercu tanda Kota Bharu..
Kat Bukit Bunga..
Pasar Siti Khatijah..

Jam 12.00 tghr sekali lagi kami ke Bazar Tok Guru..ronda2 kat situ dan bertolak balik jam 1.00 petang. kami singgah untuk makan tengahari kat Jeli dan singgah untuk solat..

Jam 3.30 petang kami singgah pulak di Bukit Bunga untuk membeli belah...

Jam 6.00 petang singgah sekejap di Hentian Titiwangsa untuk rehat dan minum2.. 
Hentian Titiwangsa..

Kami sampai di Alor Janggus yak ni di rumah kak aku jam 10.30 malam dan rumah mak jam 12.00 malam..jam 1.00 pagi barulah aku dapat rehat..itulah serba ringkas rentetan perjalanan untuk kenang-kenangan aku pada masa depan..dan aku dah merencanakan destinasi baru bagi tahun depan..
SELESAI.. 

No comments:

Post a Comment