SELAMAT DATANG

Saturday, June 8, 2013

Mari raikan bersama part 1...

8 Jun 2013.. Sabtu 7.27 malam..

Kalut sikit...jadi post untuk peristiwa ini tertinggal..Pada 26 April lalu..buat kali kedua kami dapat meraikan sekali lagi sambutan hari jadi ahli-ahli keluarga yang menyambutnya pada bulan April..kali ni 8 orang ahli keluarga termasuk wife meraikannya..Menu kali ni hampir sama seperti sebelumnya..lokasi masih sama cuma di siangkan..konon malam payah..nyamuk banyak datang minta sedekah..Jadi sebelah siang kami buat jam 4.00 petang.. nipun aku rasa nak tukar waktu lagi lepas ni.. tak sesuai..depa mai lambat..kita dah tak makan apa lagi dari sebelum  Jumaat..
Menu..

kenyang..
Apa pun aku mulakan majlis dengan bacaan doa seperti sebelumnya..dan makan sepuasnya..cuma sate kali ni aku tak puas hati. dah kena pergi ambik.pas tu bakar pula lagi tetap kena .RM 0.50 sebatang..menu pun mungkin aku nak tukar apa yang patut lepas ni...tengoklah bulan Disember ni.Bulan -bulan lain ada yang sambut hari jadi tapi hanya seorang dua.dah tu depa bukan tokey balak nak sponsor itu dan ini..jadi nasiblah..apa pun bulan berapa mereka lahir kita kira pakej la..sambut jugak..cuma abang ipar aku yang tak dapat hadir petang tu.dia kena gali kubur ada orang meninggal Jumaat tu..
Tengok hp sat

No comments:

Post a Comment